Oprichter WeTransfer op Starterslift-congres

Startup of eigen bedrijf? Starterslift organiseert het eerste LEAN StartUp Congres van Brabant. Je krijgt niet alleen praktijkvoorbeelden van regionale beginnende ondernemers, maar ook van Nalden, wiens startup WeTransfer uitgroeide tot een wereldwijd succes.

Met WeTransfer kunnen grote bestanden online verstuurd worden. De dienst begon ruim vijf jaar geleden en heeft nu maandelijks meer dan twintig miljoen gebruikers. Dagelijks worden twee miljoen transfers verstuurd.

Snel succesvol
Oprichters van Brabantse startups vertalen tijdens het Starterslift-congres de LEAN Startup methodiek naar de praktijk. De methodiek wordt wereldwijd gebruikt door startups om hun zoektocht naar een succesvol business model te versnellen. Aan de hand van drie stappen wordt als het ware een eerste versie van een product in de markt gezet en steeds aangepast naar aanleiding van reacties van gebruikers (‘build-measure-learn’).

Starterslift ondersteunt en investeert in kansrijke startende ondernemers in Midden- en West-Brabant. Daarbij werken ze nauw samen met onderwijsinstellingen als Avans Hogeschool en Tilburg University. Het congres vindt vrijdag 23 januari plaats in het Klasse Theater in Tilburg. Voor meer informatie een aanmelden kijk je hier.