Gastcollege van de aanstaande landskampioen

Het moet wel erg raar lopen wil PSV dit jaar geen landskampioen worden. Guus Pennings is hoofd marketing bij de Eindhovense voetbalclub en geeft op 4 maart een gastcollege aan studenten Commerciële Economie en Marketingcommunicatie.

Pennings zal in zijn college vertellen over de diverse behoeftes van de doelgroep van PSV, de communicatiestrategie van de voetbalclub en welke middelen ingezet worden om deze doelgroep te bereiken.

Vijf plaatsen
Het college is bedoeld voor derde- en vierdejaarsstudenten Commerciële Economie en Marketingcommunicatie, maar Punt mag vijf plaatsen verloten onder andere geïnteresseerden. Wil jij het gastcollege bijwonen? Stuur dan voor 3 maart een mail naar punt@avans.nl o.v.v. PSV. Het college duurt van 10.30 tot 12.15 uur en vindt plaats bij Avans in Den Bosch.

Arold Roestenburg

Inderdaad het gastcollege is in Den Bosch. Excuses.

2015-02-25 13:45:17

J.V.

Is dit niet in dn bosxch?

2015-02-25 13:01:36

RJ

Dit gastcollege vind als het goed is gewoon plaats in Den Bosch, toch?

2015-02-25 12:59:44