Mag jij samenwerken met studenten van andere opleidingen?

Samenwerken met studenten van andere opleidingen en duurzaamheid zijn twee belangrijke speerpunten van Avans. De vraag is in hoeverre deze terugkomen bij de opleidingen en hoe tevreden Avansstudenten hierover zijn.

Naast de standaard vragen die landelijk worden gesteld, kunnen hogescholen ook zelf vragen toevoegen aan de NSE. Voor Avans bijvoorbeeld het gebruik van Xplora. Dit jaar heeft de hogeschool vragen laten toevoegen op het gebied van aandacht voor duurzaamheid en de mogelijkheid tot multidisciplinair samenwerken. Hoe meer studenten de NSE invullen, hoe beter het beeld is dat de Avans krijgt van de tevredenheid van Avansstudenten als het gaat over deze onderwerpen.

Actie naar aanleiding van resultaten
Avans laat de resultaten van de NSE niet ongezien aan zich voorbij gaan. Zo bleek uit de NSE 2014 dat Avansstudenten niet tevreden waren over de onnodige aanschaf van schoolboeken,beschikbare werkplekken en de Bossche sportvoorzieningen. Naar aanleiding van deze uitkomsten is onder andere het College van Bestuur rond de tafel gaan zitten om te kijken hoe het beter kan.

Daarnaast kun je met de enquête diverse prijzen winnen. Van een half jaar collegegeld tot een tegoedbon bij bol.com.

Dennis

Uiteraard al mee gedaan. Belangrijk voor jezelf en voor de school om aan te geven wat er goed gaat er waar eventuele verbeterpunten liggen.

2015-02-09 17:00:49