Stukafest Breda: Guido Weijers in een studentenkamer

In navolging van dertien andere studentensteden komt het Stukafest op 26 februari voor het eerst naar Breda. Locaties als een woonboot, het witte torentje aan de Kraanstraat en een kelder midden in het centrum worden omgetoverd tot mini podia voor onder meer Guido Weijers en Ronald Giphart.

Negen acts
In totaal doen er negen acts mee aan de Bredase versie van Stukafest. Net zoals bijvoorbeeld in Tilburg is de avond verdeeld in drie verschillende rondes, de eerste begint om 20.30 uur starten. Tussen de rondes in zit een halfuur pauze om van locatie te wisselen. Een passe-partout kost 15 euro.

Om 23.00 uur start het eindfeest van Stukafest in MEZZ Breda. In samenwerking met Klub Bulk wordt dit dansen tot in de late uurtjes! Er kunnen ook losse kaartjes voor dit eindfeest worden gekocht voor 5 euro.