Consument staat centraal tijdens Future Fields On Tour

Door verandering in de technologie is er veel veranderd voor consumenten. De belevingswereld van de consument staat daarom centraal tijdens Future Fields On Tour. Het evenement wordt 24 maart gehouden op Avans in Breda. Daan Noordeloos (Transavia) en Albert Boswijk (EU Center for the Experience Economy) gaan in op de invloed van technologische ontwikkelingen, sociologie en filosofie in het economische verkeer.

De vierde en laatste editie van Future Fields On Tour staat in het teken van de consument. Door veranderingen in de technologie is de consument in staat om eigen keuzes te maken. Er is tegenwoordig meer informatie beschikbaar wat je keuze kan beïnvloeden. Tijdens het evenement wordt er een presentatie gehouden over de belevingswereld van de consument.

Sprekers
Albert Boswijk is organisatieadviseur en oprichter van het European Centre for the Experience and Transformation Economy. Daarnaast publiceerde hij in samenwerking met Ed Peelen het boek ‘Een nieuwe kijk op de Experience Economie.’ Boswijk neemt je mee in de beleving van de economie, waarin ‘value’ en ‘meaning’ centraal staan.
Daan Noordeloos is al meer dan tien jaar werkzaam in verschillende functies waarbij de beleving van de klant centraal staat. Noordeloos is nu verantwoordelijk voor het ontwikkelen en operationaliseren van de Europese klant- en marketingstrategie van Transavia.

Future Fields
Future Fields is een initiatief van Avans. Het is een interactief platform waar docenten, studenten en het bedrijfsleven rondom Commerciële Economie en Small Business en Retail Management, samen komen om kennis en ervaringen te delen.

Ben je geïnteresseerd? Inschrijven kan via redactie@futurefields.nl. Of klik hier om je direct in te schrijven. Het evenement start 24 maart om 16.00 uur en zal om 19.00 uur afgelopen zijn.