ICT in het onderwijs; wat denk jij ervan?

Ben je student of docent bij Avans? Wil je invloed hebben op hoe bij Avans ICT in het onderwijs gebruikt wordt? Doe dan mee aan de interactieve pizzasessie op 10 maart in Breda of 12 maart in ‘s-Hertogenbosch.

Het Leer- en Innovatiecentrum (LIC) van Avans is op zoek naar studenten en medewerkers die mee willen denken over ICT in het onderwijs. Het is de bedoeling dat er een trendrapport Onderwijs en ICT, specifiek voor Avans komt. Dit kunnen plannenmakers dan weer als input gebruiken. Binnen het LIC is een werkgroep opgericht die die opdracht heeft.

Pizza!
De werkgroep wil graag via ‘pizzasessies’ horen van studenten en medewerkers welke (technologische) trends zij zien, in het werkveld, in de politiek en in het middelbaar onderwijs. Van die trends wordt vervolgens tijdens de sessie bepaald welke voor Avans relevant zijn en welke consequenties dat dan weer heeft voor de hogeschool, haar medewerkers, haar studenten en haar faciliteiten.

Deelnemers hoeven geen voorkennis te hebben, interesse in en een mening over het onderwerp is voldoende.

Meld je aan
De sessies starten om 15.00 uur in Xplora. Geïnteresseerd? Meld je dan aan via Marlies Otten, Coördinator Xplora Innovatie Lab (m.otten@avans.nl).