Help! Ik ben mijn USB-stick kwijt

Je kent het vast wel: je logt uit in Xplora en je vergeet je USB-stick uit de computer te halen. Dan kom je terug en…hij is weg! Dat overkwam Judy Karnuah, student Maatschappelijk Werk en Dienstverlening in Breda.

Judy doet nu een oproep aan de lezers van Punt om haar USB-stick terug te vinden. ‘Ik ben hem afgelopen woensdag kwijtgeraakt. Ik heb de werkplek afgezocht, maar daar ligt hij niet. Ook bij de informatiebalie is geen USB-stick afgegeven.’

Persoonlijke foto’s
Naast een aantal opdrachten voor school staan er ook persoonlijke foto’s op de stick. ‘Die zijn heel belangrijk voor mij en wil ik echt niet kwijt’, zegt Judy.

Mocht jij afgelopen week een USB-stick hebben gevonden, lever die dan in bij de informatiebalie van Xplora in Breda.

UPDATE: Judy heeft haar USB-stick terug.

Backup 101

Dit is natuurlijk jammer, maar zo leert men wel hoe belangrijk meerdere opslag locaties zijn c.q. backups. hoop voor haar dat ze hem vind.

2015-04-16 08:20:57