Hoe zien apps er in 2020 uit?

Technologie verandert sneller dan je bij kunt houden. De software van een telefoon van één jaar is al verouderd. Hoe ziet deze technologie er in 2020 uit? De conferentie Software Development gaat in op deze vraagstukken.

Netwerken
Omdat er een tekort is aan ontwikkelaars moeten er betere manieren gevonden worden om software te maken. Het doel van de conferentie is om onderwijs en bedrijfsleven bij elkaar te brengen en kennis te delen. Behalve ontwikkelaars en technische beheerders zijn studenten en docenten welkom.

Sprekers
Er komen zeventien sprekers van zowel regionale als landelijke ICT-bedrijven. Zij zullen praten over de strategische, tactische en technische ontwikkelingen in de branche. Onder andere Sogeti, Info Support, Philips, Indicia en Bol.com geven hun kijk op de verandering in de software development branche.

Het evenement is 12 juni op Avans in Breda. Aanmelden kan hier. Voor studenten en medewerkers is de toegang gratis.

Maurice van Haperen

Studenten en docenten moeten ook inschrijven, je kunt hier de code SD2020_AVANS voor gebruiken. Leuk dat je er bij bent!

2015-04-14 12:00:24

William van Tienen

Hallo, Is het ook nodig voor studenten om zich in te schrijven? William

2015-04-14 11:44:30