SPAAK: feesten voor het goede doel

Geld ophalen door bier te drinken. Een ideale combinatie als je van een feestje houdt en wat voor het goede doel wil doen. Bredase studieverenigingen van Avans organiseren een fundraising party waarvan de opbrengst naar Tour d’Avans gaat. Het feest is op 21 mei in Kerkplein Breda.

Studieverenigingen Bold, Comm.on, Merlijn, Midas, Oase, Socialize, Virgo en We-Fi organiseren naar eigen zeggen: ‘Het allermooiste feestje van Avans Hogeschool in Breda.’ Tijdens de Tour d’ Avans fietsen de verenigingen langs alle Avanslocaties om het geld te doneren dat is opgehaald tijdens SPAAK.

Line-up
Om te zorgen dat het een knalfeest wordt zijn verschillende dj’s uitgenodigd.
Moombahteam heeft een heel eigen sound doordat ze gebruik maken van de technologie van nu en de old school benadering van muziek. Robin Riccio is een jonge dj die zelf muziek produceert. Zijn stijl is een mix van electro en ritmische house. Suyano draaide vorige jaar op Dancetour in Breda samen met grote namen zoals Chuckie en Hardwell.
Daarnaast komen Steekje Löss en DJ Ferenc ook draaien tijdens SPAAK.

Tour d’Avans
Studenten en medewerkers kunnen tijdens Tour d’Avans mee fietsen of wandelen voor het goede doel. Je kunt kiezen uit een fietsroute van 100 kilometer langs de drie Avanssteden. Of kies een verkorte route van 50 kilometer. Geen zin om te fietsen? Vijf of tien kilometer wandelen kan ook. Je maakt deel uit van een estafetteteam. De goede doelen zijn onder andere Tour de KiKa en Tour du ALS. Het minimum sponsorbedrag voor studenten is 20 euro. Voor medewerkers van Avans is dat 30 euro.

De kaartverkoop voor SPAAK start 20 april. Een kaartje kost 5 euro. Kaarten kun je iedere dinsdag en donderdag tussen 10.00 en 12.00 uur bij de ingang van de Hogeschoollaan kopen.

Aanmelden voor Tour d’Avans kan hier.
Aanmelden als vrijwilliger kan hier.