Treed jij straks op voor 10.000 studenten?

Als dj of met je band of hip-hop crew optreden voor tienduizend studenten; welke muzikant wil dat nu niet? De organisatie van het HBO Intro Festival is voor het vijfde jaar op zoek naar de beste muzikale studenten in de Avanssteden. Die spelen in september op het HBO Intro Festival in Breda of Den Bosch.

Bands
De bedoeling is dat bands met minimaal één student in de gelederen studerend in Breda, Den Bosch of bij Avans in Tilburg, de muzikale strijd met elkaar aan gaan. Dat doen zij tijdens een concertavond in Breda of Den Bosch. Deze avonden zullen plaatsvinden eind mei, begin juni.

Dj’s
Dj’s strijden onderling tijdens een battle in Breda of Den Bosch. De battles vinden eind mei, begin juni plaats.

HBO Intro Festival
Een deskundige jury selecteert de beste bands en dj’s van de avond daarna wordt bepaalt wie uiteindelijk in september mag optreden op het HBO Intro Festival in Breda of Den Bosch. Op dit gratis festival komen jaarlijks duizenden studenten af.

Aanmelden
Studenten die in een band zitten, zelf graag plaatjes mixen of goed kunnen rappen kunnen zich melden via hbointro@avans.nl. Kijk hier voor de aanmeldingsprocedure.

Ook acts die vorig jaar meededen, mogen zich opnieuw inschrijven. Let op: inschrijven is voorbehouden aan studenten van Avans, NTHV, KMA, Fontys Den Bosch en de HAS in Breda, Tilburg en Den Bosch.

Alvast in de stemming komen? Bekijk hier de aftermovie van vorig jaar: