Vier redenen om in de organisatie van Stukafest te zitten

Een studentenkamer omgetoverd tot een podium. Het ideale feest voor studenten. Een biertje drinken terwijl Joan Franka in jouw huiskamer speelt. Om deze feesten te blijven oraniseren heeft Stukafest Tilburg nieuw organisatietalent nodig. Punt zet de redenen op een rij waarom jij hier aan mee moet werken.

Het leukste feest voor studenten
Volgens studenten is Stukafest het leukste feest dat er is. In een knusse omgeving genieten van een huiskamerconcert van grote en minder grote namen. Daarnaast is er veel meer contact met de artiesten omdat het zo kleinschalig is. Je kan de zweetlucht van de rockers haast ruiken. Bovendien kun je zelf je programma samen stellen. De concerten worden in verschillende kamers gehouden waardoor je zelf kan kiezen bij wie je gaat kijken.

Leuke artiesten ontmoeten
Natuurlijk moeten de artiesten wel geboekt worden. Als programmeur heb jij de taak om artiesten te vinden en contact te onderhouden. Wat is er nou leuker dan persoonlijk contact met jouw favoriete singer-songwriter? Je hebt ook de mogelijkheid om het festival en het eindfeest op te bouwen. Je bent onder andere bezig met wat de artiesten nodig hebben aan apparatuur, spullen en bier.

Promotie
Stukafest moet natuurlijk wel gepromoot worden. Als promotieteam maak je een pr-plan en schrijf je persberichten. Je houdt ook social media bij. Je moet er vooral voor zorgen dat Stukafest opvalt. Je zorgt ervoor dat studenten op een leuke manier kennis maken met het festival. Daarnaast moeten er ook sponsoren gevonden worden en moet je hierin het contact onderhouden.

CV
Behalve dat je een van de leukste feesten organiseert, is het een goede manier om je CV wat op te fleuren. De volgende functies zijn beschikbaar: voorzitter, secretaris, penningmeester, PR, programmering, kamercoördinatie, productie en acquisitie.

Als je geïnteresseerd bent stuur je een mailtje met je motivatie naar tilburg@stukafest.nl en laat dan meteen even weten naar welke functie(s) je voorkeur uitgaat.

Stukafest_poster