Avans next top model; tatoeages niet toegestaan

model gezocht - max
Ben je een beetje fotogeniek? Vind je het leuk om mee te doen aan fotoshoots? Lijkt het je leuk om het gezicht te van Avans? Geef je dan op als model.

Misschien weet je het niet maar de jongeren die je terugziet op de foto’s van open dagen, de website van Avans, opleidingsbrochures en ga zo maar door zijn allemaal Avansstudenten. Ook jij kunt model staan voor Avans.

Tatoeages en piercings?
De hogeschool heeft studenten in allerlei soorten en maten en leeftijden nodig. Verschillende leeftijden nationaliteiten, etc. Voorwaarde is natuurlijk wel dat de modellen verzorgd en representatief zijn, zo zijn zichtbare piercings en (veel) tatoeages blijkbaar niet toegestaan. Als model verdien je 8,50 per uur.

Interesse?
Wat moet je doen? Maak foto’s. Dat kan gewoon met een smartphone. Minimaal een met je gezicht er op en een waar je helemaal opstaat. Meer foto’s sturen mag. Vergeet niet je naam, e-mailadres, telefoonnummer en de stad waar je studeert te vermelden en stuur het naar dajm.deklerk@avans.nl.

Update: Er zijn al veel aanmeldingen binnen, vooral van vrouwelijke studenten. De hogeschool wil echter ook mannelijke modellen. Geef je dus snel op!

alf

idd das jaren 60 mentaliteit..maar heb t al eerder gezien dat geld/relatie,s prevaleert

2015-06-15 21:00:31

t

8,50 euro per uur. Serieus?

2015-05-13 14:29:24

S

Ironisch, omdat je juist in de media (reclame's, magazine's etc) steeds vaker mensen met tattoo's ziet, dit omdat het aantal mensen met tattoo's erg stijgt. Bij de kunstopleidingen zijn het er juist veel!

2015-05-13 11:08:21

D

Mensen doe maar niet zo negatief, van ah beetje jammer. Iedereen weet dat uiterlijk heel erg bepalend is, alleen wordt dit niet altijd hardop gezegd. Avans doet dat toevallig wel, dus heel transparant zijn ze hierin naar mij idee.

2015-05-12 22:53:38

B

En hoe is 'zij' door de selectie gekomen? Ze heeft overduidelijk een oorpiercing, ieeekkkkkk (dit is ironisch bedoeld)

2015-05-12 16:41:23

Roel

Net als studenten met tatoeages en piercings mag Avans toch ook zelf weten wat zij uit willen stralen... Dit is juist eerlijk en transparant, ze weten dat zij niet passen bij het beeld dat zij neer willen zetten en daarom besparen ze hen de moeite.

2015-05-12 16:29:05

W*m

Het lijkt mij niet achterhaald in mijn hele klas zit er niet een met een zicht bare tatoeage of piercing.... ik ben ijg best benieuwd naar de hoeveelheid van studenten die er uberhaupt een hebben, doe hier eens onderzoek naar I.P.V ons seks leven...

2015-05-12 16:28:30

Bart Quinten

Dit is wel erg achterhaald, ik begrijp echter wel wat het doel van een dergelijke selectie is. Het is echter zaak, als hogeschool, om transparant en eerlijk te zijn en je niet te schamen voor dergelijke uitingen van studenten.

2015-05-12 15:59:01

W*m

het moet waarschijnlijk de gemiddelde avans student voorstellen en nog belangrijker, studenten lokken! mij zou t afsrikken.

2015-05-12 15:25:52

A.

Hoe ongelooflijk narrow minded van Avans 'Hoge'school. Ik vind het echt belachelijk dat er in deze tijd nog zulke problemen van tattoeages en piercings gemaakt worden. Ik word hier een beetje boos van.

2015-05-12 14:27:36