Avansstudent wint Apple Watch

Jaarlijks worden er diverse prijzen verloot onder studenten die de Nationale Studenten Enquête (NSE) invullen. Zo heeft de Bossche student Small Business en Retail Management Charlotte de Bonth een Apple Watch gewonnen.

Bijna 40 procent van de studenten heeft dit jaar de Nationale Studenten Enquête (NSE) ingevuld. Een mooie score, vinden de makers. Van de Avansstudenten hebben er 12.750 van de in totaal bijna 30.000 meegedaan.

Prijzen
Hogescholen en universiteiten doen elk jaar hun uiterste best om zoveel mogelijk studenten de vragenlijst te laten invullen. Naast landelijke prijzen zoals de Apple Watch verloten veel academies van Avans zelf ook nog prijzen.

De uitkomsten van de NSE worden gebruikt voor bijvoorbeeld de keuzegidsen voor het hoger onderwijs, de website studiekeuze123 en de jaarlijkse onderwijsspecial van tijdschrift Elsevier.
De uitslagen van de vragenlijst volgen op 21 mei.

Stages bij Avans
In Punt 7 vind je een achtergrondverhaal over stage en stagebegeleiding bij Avans geschreven naar aanleiding van resultaten uit de NSE van vorig jaar. Punt 7 ligt nu overal in de bakken en is hier digitaal te lezen.

wil kwinten

De prijzen van de academies worden zo snel mogelijk bekend gemaakt.

2015-05-08 12:33:46