In memoriam: Jos Grazell

Op 14 mei is Jos Grazell overleden. Jos was docent bij de Academie voor Deeltijd. Hieronder het In memoriam namens de academie.

‘The good life is one
inspired by love and guided by knowledge’
– Bertrand Russell

Met grote verslagenheid hebben wij kennisgenomen van het plotselinge overlijden van Jos Grazell, docent van de Academie voor Deeltijd.

Jos is onvergetelijk. Zijn bulderende lach onderstreept met de uitroep “kostelijk” werkte aanstekelijk.

Hij is als docent jarenlang betrokken geweest bij de ontwikkeling van ons deeltijd onderwijs. Wij hebben Jos leren kennen als iemand die zeer betrokken was bij zijn werk en zijn studenten.
Studenten en collega’s zullen hem herinneren als vakkundig, uitdagend en gedreven om de lat telkens wat hoger te leggen.

Het is zo onwerkelijk dat Jos er niet meer is.
Wij zullen hem enorm missen.

Om Jos te gedenken kun je een persoonlijke boodschap achterlaten op het online condoleanceregister.

Zijn familie wensen wij veel kracht toe om dit grote verlies te kunnen dragen.
Directie, medewerkers en studenten van de Academie voor Deeltijd Avans Hogeschool.