Waslab: waarom zou je zelf het wiel uitvinden?

De tweede editie van Waslab komt eraan. Waslab biedt een nieuwe kijk op de traditionele netwerkborrel. Met andere ondernemers tot nieuwe inzichten en antwoorden op eigen vragen komen, dat is waar het om draait bij het Waslab.

Waslab is een initiatief van studenten Small Business en Retail Management in Breda die naast hun studie ook druk bezig zijn met een eigen onderneming. Omdat de meeste netwerkbijeenkomsten weinig opleveren zijn de Avansstudenten gekomen met een netwerkborrel waarbij de vragen van ondernemers centraal staan en samen gezocht wordt naar een oplossing. Want waarom zou je zelf het wiel uitvinden?

Onderwijsinnovatieprijs
Waslab is onderdeel van het Ondernemerslab van de Academie voor Marketing en Business Management. Dat is afgelopen april bekroond met twee Avans Onderwijsinnovatieprijzen.

Op www.waslab.nl. vind je meer informatie over het evenement dat plaatsvindt op 21 mei bij Podium Bloos in Breda.