Gratis broodje kroket? Help Avans met stresstest

Avans gaat op 10 juni een nieuw digitaal toetssysteem testen en zoekt naar studenten die mee willen doen. Naast een broodje kroket en een flesje fris maak je ook kans op een cadeaubon ter waarde van 25 euro.

De stresstest wordt gehouden op woensdag 10 juni van 17:15 uur tot 19:50 uur. Aan het einde van de test wordt per toetslokaal een cadeaubon verloot.

Voorwaarde
Als voorwaarde voor deelname is dat je een privé Windows of Mac-laptop meeneemt waarop een stuk software (Safe Exam Browser) geïnstalleerd mag worden.

Afhankelijk van de locatie die jij op het aanmeldformulier opgeeft, krijg je op 8 juni een mailbericht met daarin het toetslokaal waarin jij de test gaat uitvoeren. In dat lokaal is een begeleider aanwezig die jou van instructies voorziet. Omdat er nog een stukje software op jouw privé-pc-werkplek geïnstalleerd moet worden verzoeken we je daarbij op tijd aanwezig te zijn.

Afmelden?
Mocht je na aanmelding onverhoopt niet in de gelegenheid zijn om deel te nemen, geef dat dan tijdig via de mail door aan m.sengers@avans.nl

Lea

Een broodje kroket? Was er niet iets met gepoch over duurzaamheid? Wat een aanfluiting zeg.

2015-06-02 23:16:40

Henk

Sorry mensen, het was kiezen. Of nog een extra LCD scherm, of een normale vergoeding. Keuze snel gemaakt natuurlijk

2015-06-02 15:44:55

alf

nu "verdient" AVANS geen miljoenen met college geld...het word voor onderwijs ingezet. maar mee eens n broodje kroket is ook weer wat mager.........

2015-06-02 11:11:24

ank

heb liever een bakje fruit dan een broodje kroket.. aangezien de prijs van fruit tien keer duurder is dan een broodje kroket in de kantine is dat vast te veel gevraagd..

2015-06-01 21:45:03

Henk

Avans verdient miljoenen met het collegegeld en betaalt haar studenten uit met een broodje kroket? Dit is echt te zot voor woorden!

2015-06-01 19:59:31

Doortje

Even serieus. Waarom een broodje kroket als beloning?

2015-06-01 16:02:48