In memoriam: Niek van de Wouw

Op zondag 14 juni 2015 is Niek van de Wouw overleden. Niek was sinds september 2010 student bij de opleiding Technische Bedrijfskunde in Tilburg. Hieronder het In memoriam namens de academie.

In zijn overlijdensadvertentie lazen we:

Veel te vroeg en te jong moeten wij loslaten
Onze Niek, hij koos zijn eigen weg

Wij herinneren ons Niek als een zeer vriendelijke, gevoelige en rustige jongen die vooral in de eerste jaren van zijn studie naast studeren ook kon genieten van gezellige dingen als Carnaval en met vrienden naar muziekfestivals gaan. Niek was gedreven om het zo goed mogelijk te doen en hij wilde anderen graag laten zien dat hij zijn doelen kon bereiken.

Maar Niek was ook onzeker en wist soms niet goed hoe hij met zijn leven om moest gaan. Hierdoor was Niek soms een tijdje uit zicht, maar steeds weer kwam hij terug om met goede moed de draad van zijn studie op te pakken en er het beste van te maken. Onlangs was Niek begonnen met zijn afstudeerproject bij een bedrijf waar hij zich prettig voelde.

We kunnen ons nauwelijks voorstellen hoe zwaar het leven voor Niek soms geweest moet zijn. In stilte en met diep respect herdenken wij Niek en we hopen dat hij zijn rust heeft gevonden.

Wij ervaren dit als een groot verlies en onze gedachten gaan uit naar de familie en andere dierbaren van Niek.

Namens alle docenten en studenten van de opleiding Technische Bedrijfskunde en de directie van de Academie voor Engineering en ICT.