Punt Intro: Wat is er leuk aan Breda, Den Bosch en Tilburg?

Groepen jongeren in groene of blauwe shirts die in de binnenstad een of ander mal spel doen: De introductieweken zijn weer gestart! En hier hoort een speciale uitgave van Punt bij!

Om alle nieuwkomers zo goed mogelijk voor te bereiden op hun tijd bij Avans, maakt Punt het introductienummer. Hierin lees je hoe je het maximale uit je studententijd haalt en toch je studiepunten haalt en vind je informatie over Avans en de verschillende voorzieningen waar je als student gebruik van kunt maken. Ben je nieuw in Den Bosch, Breda of Tilburg en op zoek naar de beste eettentjes en cafés? Ook dan ben je na het lezen van dit magazine goed op de hoogte. Drie Avansstudenten nemen je mee door de stad waar zij wonen en studeren.

Thuisbezorgd
Het introductienummer is afgelopen weekend bij de meeste eerstejaarsstudenten thuisbezorgd. Maar het is ook online te lezen. Ook leuk voor alle ouderejaarsstudenten en medewerkers die benieuwd zijn hoeveel bekers koffie er doorheen gaan bij Avans, welke ongeschreven regels de hogeschool eigenlijk kent, waarom een buitenlandstage echt wat toevoegt en welke apps iedere student op zijn smartphone moet hebben.

Achterop de Punt Intro staan kortingsbonnen voor Eurest. Print daarom deze pagina’s uit en grijp je voordeel. Dit geldt voor alle Avansstudenten, dus niet alleen de eerstejaars.