Avans laat wens uitkomen in SynDroom

Mede dankzij Avans is Youssra een stapje dichterbij haar droom om zuster te worden. Het meisje met het syndroom van Down is deze week te zien in het televisieprogramma SynDroom van Johnny de Mol. Hiervoor werd in juli op Avans gefilmd.

Het programma dat de ambities, dromen en fantasieën van mensen met een verstandelijke beperking uit laat komen, was op 14 juli te gast op Avans voor de komende aflevering.

Voorbereiding
Youssra bracht een bezoekje aan de afdeling Verpleegkunde van de Academie voor Gezondheidszorg op de locatie Hogeschoollaan in Breda. Daar werd zij voorbereid om op 23 juli een paar uur mee te lopen op de afdeling Neurologie in het Jeroen Bosch Ziekenhuis in Den Bosch.

DSC_0298

Het avontuur van Youssra is donderdag 3 september om 20.30 uur te zien op RTL 4.