In memoriam: Stefan Bos

Afgelopen weekend is Stefan Bos overleden. Stefan was sinds september 2010 student bij de opleiding Commerciële Economie in Breda. Hieronder het In memoriam namens de academie.

Stefan heeft zijn studiejaren bij Avans Hogeschool succesvol doorlopen totdat hij tijdens zijn afstudeeropdracht begin 2014 aangaf dat hij zijn opleiding tijdelijk wilde onderbreken wegens gezondheidsproblemen. In januari 2015 pakte Stefan zijn opleiding, een nieuwe afstudeeropdracht in een nieuw bedrijf, vol goede moed weer op. Helaas gaf Stefan in april aan zijn opleiding toch te willen stoppen aangezien zijn gezondheidsproblemen het hem niet mogelijk maakte zijn studie af te maken op dat moment.

We hebben Stefan leren kennen als een rustige student die zijn verantwoording nam en mooie resultaten boekte.

Het leven moet zwaar voor Stefan zijn geweest, dat kunnen we ons nauwelijks voorstellen. We herdenken Stefan in stilte en met respect.

Op de Markt (HA422) is een herdenkhoekje ingericht voor iedereen die even bij het overlijden van Stefan stil wil staan. Er ligt een boekje waarin we herinneringen aan Stefan of een wens/gedachte voor zijn familie op kunnen schrijven.

De studenten, medewerkers en directie van de opleiding Commerciële Economie wensen de nabestaanden heel veel sterkte toe met het verwerken van dit zware verlies.

glenny Campbell

Middels dit schrijven wil ik mijn medeleven tonen voor de familie van Stefan Bos

2015-11-16 18:05:32

Ikram

Ik wens de nabestaanden van Stefan veel sterkte en kracht toe.

2015-09-16 15:44:34