Studenten wijzen eerstejaars de weg

infopunt-breda-max
Een nieuwe school, een gebouw dat je niet kent en geen idee waar je naartoe moet. Veel eerstejaarsstudenten van Avans in Breda hebben daar de eerste dagen last van. Gelukkig kunnen zij met al hun vragen terecht bij het informatiepunt in de hal.

Het informatiepunt, waar ouderejaarsstudenten van Avans vragen van eerstejaars beantwoorden, moet ervoor zorgen dat de receptie het niet te druk krijgt.

Wat zijn de vijf meest gestelde vragen tot nu toe?
– Waar moet ik naartoe?
– Ik heb alleen mijn inloggegevens gekregen. In welke klas zit ik?
– Waar moet ik mijn bagage voor de intro laten?
– Mijn accountgegevens kloppen niet. Waar moet ik dat wijzigen?
– Ik ben vijf minuten te laat voor mijn les. Mag ik nog wel naar binnen?

Waar is de intro?
Volgens derdejaars Pabo-student Eline van Erp zijn er vooral veel studenten van de Academie voor Marketing en Business Management die het informatiepunt om hulp vragen. Wat zij willen weten? Waar ze naartoe moeten voor hun intro.

Heb je zelf een dringende vraag? De studenten van het informatiepunt zitten bij de ingang op de hoofdlocaties in Breda en Den Bosch en op de Lovensdijkstraat. Ze zijn te herkennen aan hun rode shirtjes.