Illustreer Jules Verne en win!

Kunststudenten en net-afgestudeerden(max. 5 jaar) opgelet. Je kunt weer mee doen aan de stArt Award van kindertijdschrift BoekieBoekie. Dit jaar worden de mooiste illustraties gezocht bij het boek: De ongelooflijke avonturen van Jules Verne.

Ieder jaar roept BoekieBoekie de stArt Award uit, waarbij creatievelingen hun verbeelding de vrije loop kunnen laten op kinderverhalen. Meedoen doe je door minimaal vijf illustraties te maken voor het uitgekozen thema. Dit jaar dus De ongelooflijke avonturen van Jules Verne, vorig jaar was dit Alice in Wonderland.

Prijzen
De hoofdprijs is 750 euro en een ereplaats in het kindertijdschrift. Ook is er een kinderjuryprijs van 500 euro, een tweede prijs van 250 euro, een derde prijs van 150 euro en de publieksprijs van 100 euro.

Internationaal
De elfde editie van de stArt Award wordt in meerdere landen georganiseerd. Het werk van de landelijke en de (inter)nationaal genomineerden wordt gepubliceerd in BoekieBoekie #100: Naar de Maan.

Meedoen kan tot 15 januari 2016. Lees hier meer over de voorwaarden.