Popoz de film: de overtreffende trap van New Kids

Comedy Central-kijkers zijn natuurlijk al bekend met de over fanatieke rechercheurs Ivo en Randy en hun irritante stagiair Coco. Na een hele reeks afleveringen op televisie, maken de schietgrage politieagenten nu hun debuut op het grote scherm en dat werkt bijzonder goed.

Zoals gewend regent het lijken, flauwe grappen en seksistische opmerkingen in Popoz. Maar in de film is het allemaal nog net wat groffer en sterker aangezet. Zo moet niet alleen de Nachtwacht het ontgelden, ook een zwangere gijzelaar is niet veilig voor Ivo en Randy.

popoz-max2
Vrouwelijk schoon
Pierre Bokma is op dreef als ultieme bad guy, en voormalig Playboy-model Ancilla Tillia en Yolanthe Sneijder zorgen voor het vrouwelijk schoon.

Ook als je niet bekend bent met de televisieserie is de film een echte aanrader. Ten minste als je houdt van films als New Kids en Lethal Weapon: grof, gewelddadig en erg grappig.