SV MerCurious zoekt ambitieuze en commerciële studenten

Ben jij een ambitieuze, commercieel ingestelde student? Meld je dan aan voor het evenement dat maandagmiddag 2 november wordt georganiseerd door MerCurious en Censes, een bedrijf dat jonge, commerciële talenten begeleidt.

MerCurious, de Bossche studievereniging van de opleidingen Bedrijfskunde MER en Human Resource Management, organiseert de middag voor ambitieuze derde- en vierdejaarsstudenten. Zij kunnen zich deze middag presenteren aan Censes. Het bedrijf selecteert vervolgens enkele studenten op basis van kennis, commercieel inzicht en empathisch en communicatief vermogen.

De geselecteerde studenten mogen op 30 november een kijkje nemen in de keuken van verzekeringsmaatschappij Allianz én krijgen een plekje in de Censes Young Top Class. En dat levert een hoop op. Mooie interim-opdrachten, uitdagende stageplekken en hulp bij de zoektocht naar het ultieme traineeship bijvoorbeeld.

Interesse?
Hoewel het accent ligt op de studies HRM en Bedrijfskunde MER zijn ook derde- en vierdejaarsstudenten van andere opleidingen welkom. De selectiemiddag wordt gehouden op de Onderwijsboulevard. De precieze ruimte wordt later bekend gemaakt. Deelname is gratis.

Wil jij meedoen aan de selectiemiddag? Dat kan door een mail te sturen naar krijn.jansen@censes.nl of je aan te melden op cytc.nl. Voor vragen kan er contact worden opgenomen via voorzitter@svmercurious.nl.