Dominique Majoor nieuwe directeur Pabo

Dominique Majoor is benoemd tot directeur van de Pabo in Breda. Ze start per 1 januari 2016 en volgt Hanneke Ariëns op. Wat Ariëns gaat doen is nog niet bekend.

dominique majoor linked inMajoor heeft pedagogische en onderwijskundige wetenschappen gestudeerd aan de Universiteit van Amsterdam en is gepromoveerd op een onderzoek over de invloed van meer autonomie op de kwaliteit van een organisatie.

Interim
Vanaf 2006 was ze rector van het Canisius College in Nijmegen waar zij een transitie- en transformatieopdracht uitvoerde. In 2013 stapte Majoor over naar de Radboud Docenten Academie, de lerarenopleiding van de Radboud Universiteit Nijmegen. Daar begeleidde zij in de functie van interim-directeur een herstructurering en herpositionering van deze academie. Momenteel is ze interim-directeur Beleid en Strategie bij de Hogeschool Leiden.