In memoriam: Bart Janssen

Na een tragisch ongeval is op 7 november student Technische Bedrijfskunde Bart Janssen overleden. Hieronder het In memoriam namens de academie.

Wij hebben Bart leren kennen als een gemotiveerde, hard werkende student die met een heldere visie zijn deeltijdstudie was gestart. Hij ging de uitdaging van een nieuwe baan in combinatie met zijn studie vol overtuiging aan. We hebben Bart regelmatig gesproken over zijn traject en hij toonde zich in deze gesprekken altijd een knokker. Als een van de jongste studenten binnen zijn jaar liet hij zich zeker niet ondersneeuwen. Hij leverde juist een actieve en positieve bijdrage in de groep.

Met het overlijden van Bart blijft er een leegte in de klas achter. Wij zullen Bart missen.

Namens de Academie voor Engineering en ICT.

mw.m.janssen

heel veel dank voor jullie lieve reacties. moeder van bart.

2015-11-11 09:53:22