De Punt eindejaarskwis: wat weet jij van Avans?

Wie weet het meeste van Avans? Welke lezer heeft het belangrijkste nieuws van Punt onthouden? Beantwoord zestien vragen en test je kennis over het afgelopen jaar. Deel je score op Facebook, Twitter of onder dit artikel.

Powered by Interact

Deze nieuwskwis is tevens het laatste artikel van Punt voor 2015. De redactie wenst iedereen fijne dagen. Vanaf 4 januari kun je op deze site weer terecht voor alle actualiteiten rondom Avans.

Arold Roestenburg

Dat is erg fijn om te horen. Ook in 2016 gaat de redactie van Punt weer proberen de lezers elke dag op de hoogte te houden.

2016-01-04 15:25:17

3ejaarsstudent

Ik wil de redacteuren en iedereen bij Punt de allerbeste wensen voor 2016 toewensen. Bedankt dat jullie leuke artikelen maken om stageuren of tussenuren makkelijk door te komen. Altijd leuk dingen te lezen met directe betrekking op avans en studenten

2016-01-04 15:08:40