Vier tips voor makkelijke sinterklaassurprises

Ieder jaar verheugen we ons op Sinterklaas, maar het is altijd weer een uitdaging om een originele surprise te maken. Surprises zijn altijd super leuk wanneer je het afhebt, maar daarvoor kan het je de nodige stressmomenten opleveren. Ook aan het stressen over je surprise voor pakjesavond? Misschien dat deze tips je een beetje op weg kunnen helpen.

Punch Box

Deze surprise is ideaal voor als je veel kleine cadeautjes hebt. Je kunt er voor kiezen om in elk gaatje een cadeau te doen, maar je zou ook bijvoorbeeld maar één gaatje kunnen vullen. Origineel, en makkelijk om te maken. Het enige wat je nodig hebt is een grote doos en wat versiersels.

punch box

Wil je deze surprise maken? Klik dan hier.

Avocado

Heb jij een echte fitgirl of fitboy te pakken met lootjes trekken? Zo iemand die alles weet over superfoods, iemand die dagelijks in de sportschool staat en altijd met een salade op school te vinden is, dan is deze surprise voor deze persoon op het lijf geschreven. De avocado is heel makkelijk te maken met papier maché. Let op: houd rekening met opdroogtijd. Kun je echt niet wachten tot dat de surprise is opgedroogd dan kun je altijd nog de föhn gebruiken.

Avocado

Wil jij deze surprise maken? Klik dan hier.

Gelatine pudding

Een beetje cliché, maar altijd heel leuk: vieze surprises. Pak het cadeautje goed in met een aantal plasticzakjes zodat er geen vloeistof doorheen kan komen. Stop het cadeautje in een grote kom met gelatine en zet alles vervolgens in de koelkast zodat het hard kan worden. Let op: Gelatinekleurstof gaat erg slecht uit de vloerbedekking.

Exif_JPEG_PICTURE

Mobiele telefoon

Heb je een lootje getrokken van iemand die verslaafd is aan zijn telefoon? Maak dan een mobiel!. Heel makkelijk en snel in elkaar gezet. Bedenk eerst wat voor mobiel de persoon op jouw lootje heeft. Maak vervolgens een telefoon surprise die helemaal nog niet bestaat. Een iPhone 8, of een Samsung Galaxy S7 bijvoorbeeld. Je kunt het zo gek maken als je zelf wilt. Je kan natuurlijk ook altijd zijn/haar huidige telefoon namaken.

iphone

Wil jij deze surprise maken? Klik dan hier.

Gedicht

Bij elke surprise hoort natuurlijk een gedicht. Mocht je er met je eigen rijmkunsten niet uitkomen, dan heb je altijd nog het rijmwoordenboek. Als je echt geen tijd hebt en er zelfs met een rijmwoordenboek niet uitkomt, kun je het internet een gedicht voor je laten maken. Bij deze Sinterklaas Gedichten Generator hoef je bijvoorbeeld alleen een naam en een cadeautje in te vullen.