Minorstudenten organiseren events over duurzaamheid

Duurzaamheid is het thema van het jaarlijkse evenement van de minorstudenten Marketingcommunicatie. Op donderdag 17 december vinden er op de Onderwijsboulevard vier verschillende events plaats rondom dit thema.

Big Data – Ik zie, ik zie, wat jij niet ziet!

Vrijwel iedereen komt bewust of onbewust in aanraking met Big Data. Dit is een schat aan informatie waar nuttige informatie uitgehaald kan worden. Tijdens het event komen gastsprekers vertellen over verschillende facetten van Big Data. Eén van de gastsprekers is Bram Koster van Marketingfacts. Als community manager komt hij vertellen over de voor- en nadelen van Big Data op marketinggebied. Lokaal COO4.

Met de billen bloot

Tijdens het event ‘Met de billen bloot’ wordt op een leuke manier aangetoond dat je onbewust wordt blootgesteld aan oneerlijke marketing. Met de billen bloot opent je ogen tijdens dit event en kom erachter hoe eerlijk we tegenwoordig allemaal zijn. Je kennis en inzicht zullen tijdens dit event getest worden. De hoofdspreker is van MVO Nederland. Lokaal B001.

They are watching! Facebook vs. Privacy

Alle digital natives opgelet! Ben jij 24/7 online en deel jij alles met je vrienden via social media? Het evenement staat in het teken van privacy en veiligheid op het internet. Er zijn verschillende gastsprekers aanwezig die iets komen vertellen over jouw privacy. Lokaal B007.

Red mijn studentenleven!

Je studentenleven op een duurzame manier leuker en makkelijker maken? Dit event helpt je studentenleven een stuk duurzamer te maken op het gebied van financiën, studiebelasting en je studentenhuis. Dat wordt gedaan met behulp van verschillende gastsprekers. Na het evenement wordt je kennis getest in de vorm van 1 tegen 100, zodat je zeker weet of je iets geleerd hebt. Lokaal B003.

Meld je hier aan voor dit event.

De evenementen vinden plaats van 13.50 – 15.25 uur. Het bijwonen hiervan levert Commerciële Economie- en International Business and Languagesstudenten 0,25 persoonlijke profileringspunt op.