De leukste carnavalsborrels bij Avans op een rijtje

Carnaval is in zicht en dat moet gevierd worden. Dat kan in Oeteldonk (Den Bosch), Kruikenstad (Tilburg) of Kielegat (Breda). Hieronder vind je de leukste carnavalsfeestjes voor studenten.Socialize_maxSocialize
Op woensdag 27 januari presenteert studievereniging Socialize haar pré-carnavalsparty. Om 22.00 uur gaan de deuren open van café Walkabout in Breda. Trek je foute carnavalsoutfit aan, want er zullen die avond een hoop carnavalskrakers gedraaid worden en om 22.30 wordt er een gratis fust bier verdeeld! Kijk op de facebookpagina voor meer informatie.

Heerendispuut Dominus

Het Bossche Heerendispuut Dominus, verbonden aan Animoso geeft woensdagavond 3 februari een pre-party. Vanaf 20.00 uur kun je met je kiel terecht bij Tweekeerbellen. Entree is 16 euro, maar dan heb je de rest van de avond gratis bier.

SV Mercurious/Zyso
Op donderdag 4 februari staat er een beestachtige carnavalsborrel op de planning. Vanaf 20.00 uur ben je welkom in Café de Boulevard in Den Bosch. Vanaf 1 februari heet Mercurious officieel Zyso en deze borrel is ook hiervan de aftrap. Wegens de grote opkomst bij de afgelopen kerstborrel, heeft het bestuur voor wat extra ruimte gezorgd bij Café de Boulevard. Uiteraard is er een welkomstdrankje. Kijk op de facebookpagina voor meer informatie.

AAFM_maxAAFM
Nog een week en dan is het zo ver! Merlijn, Midas en Oase organiseren de grote AAFM pré-carnavalsparty op dinsdag 2 februari. Café Walkabout in Breda opent zijn deuren om 22.00 uur. Het feest zal doorgaan tot 04:00 uur in de ochtend. Wees er snel bij, want ook deze avond wordt er een gratis fust bier uitgedeeld! Kijk op de facebookpagina voor meer informatie.

Phileas Fogg
De sociëteit van Phileas Fogg, de Bolleboos, is de gehele carnaval geopend van 14.00 uur ’s middags tot 02.00 uur ’s nachts. Het bier is alle vier de dagen maar 1,50 euro. De Bolleboos is te vinden in het centrum van Breda. Iedereen is tijdens carnaval van harte welkom.Virgocarnaval_maxVirgo
Ook dit jaar organiseert studentenvereniging Virgo weer een pré-carnavalsfeest. Het feest wordt gehouden op 4 februari. Iedereen is van harte welkom in de Coyote Bar Breda van 21.00 tot 04.00 uur om er een geweldig feest van te maken. De kaarten zijn te koop aan de bar in de nieuwe sociëteit. Houd de facebookpagina van Virgo in de gaten voor de locatie en tijden waarop de kaarten buiten de sociëteit verkocht worden. Mocht je nog geen kaartje hebben op de avond van het feest, dan kun je deze aan de deur kopen. Let wel: op = op!

Totus
Ook Totus heeft zijn jaarlijkse carnavalsviering op de planning staan. Op donderdag 4 februari wordt het feest gehouden in Tilburg bij Totus zelf. Het is niet alleen voor leden, maar voor iedereen die zin heeft in een gezellig avondje carnavallen!

Andere carnavalsfeesten
Staat het carnavalsfeest van jouw studie- of studentenvereniging er niet tussen? Laat dat dan zo snel mogelijk weten via: punt@avans.nl