Indringer slaat Avansconciërge neer

Een Avansconciërge is vrijdagochtend rond 07.15 uur op de Onderwijsboulevard door een onbekende man mishandeld. Ze liep verwondingen op aan haar gezicht. De conciërge is ter controle naar het ziekenhuis gebracht.

De conciërge zou volgens getuigen vrijdagochtend de noodgebouwen achter de Onderwijsboulevard zijn gaan openen. Uit het niets viel een man haar aan en sloeg haar onder meer in het gezicht. Wat de man van plan was en wat hij op de Onderwijsboulevard deed, is niet duidelijk.

De conciërge is ter controle naar het ziekenhuis vervoerd en blijkt lichtgewond te zijn, bevestigt een woordvoerder van Avans. Ze maakt het naar omstandigheden goed.

Bewakingsbeelden
De politie was vanochtend aanwezig op de hogeschool om bewakingsbeelden te bekijken. Of de politie een dader op het spoor is, is nog onduidelijk. Getuigen die iets gezien hebben wordt verzocht zich te melden bij de politie in Den Bosch.

Update
De politie heeft inmiddels een signalement vrijgegeven. Het zou gaan om een man van rond de 20 jaar. Hij was donker gekleed, had een trui aan met capuchon en een pet op. De indringer is tussen de 1,75 meter en 1,90 meter lang en is gevlucht in de richting van de HAS.

‘We hopen dat studenten, omwonenden of anderen die iets gezien hebben zich bij ons melden’, zegt de woordvoerder van de politie. Dat kan telefonisch via 0900-8844 of op politie.nl/melden.

Via Facebook roept de zoon van de conciërge getuigen ook op zich te melden.

//

(function(d, s, id) { var js, fjs = d.getElementsByTagName(s)[0]; if (d.getElementById(id)) return; js = d.createElement(s); js.id = id; js.src = “//connect.facebook.net/nl_NL/sdk.js#xfbml=1&version=v2.3”; fjs.parentNode.insertBefore(js, fjs);}(document, ‘script’, ‘facebook-jssdk’));

GRAAG DELEN!!!!Mijn moeder is vanmorgen om 07:15 uur in elkaar geslagen aan de achterkant bij de nooddeuren van Avans…

Geplaatst door Ri Co op vrijdag 8 januari 2016

CS

Sterkte met het herstel! Ik hoop dat ze die mafkees snel oppakken!!!

2016-01-10 15:48:35