Studenten willen massaal betaald cocktails proeven

cocktail_max
Welke student wil nou niet betaald cocktails drinken? Hotshots, een shotjesbar in Amsterdam, is op zoek naar iemand die niet vies is van een drankje. Afgelopen woensdag ging de vacature online en binnen 24 uur had de shotjesbar al dik vierhonderd sollicitaties binnen.

Overvloed aan reacties
De shotjesbar klopte aan bij studentenuitzendbureau Studenttehuur.nl. Binnen no time stroomden de reacties binnen. ‘We zijn nu eigenlijk met het hele bedrijf full-time met deze vacature bezig. Want zoveel reacties krijgen we normaal gesproken écht niet binnen’, vertelt eigenaar Tom aan AT5.

‘Met een stuk of vijftig reacties ben je normaal gesproken tevreden. Maar dit? We weten ook nog niet zeker hoe we hier een vervolg aan gaan geven. Daar hakken we morgen een knoop over door. Er komt sowieso een tweede ronde, misschien moeten we dat maar doen in de vorm van een praktijktest!’