Bossche ABC-student wil Europa rond met blikjes Red Bull

Met alleen een paar blikjes RedBull door Europa reizen. Advanced Business Creation-student Kirsten Geurts wil het graag proberen samen met haar huisgenoten Kelly en Jashlin. Ze roept alle Avansstudenten op om op haar team te stemmen.

Tijdens de Redbull-Can You Make It-Challenge hebben 165 studententeams van over de hele wereld zeven dagen de tijd om door Europa te reizen met alleen RedBull als betaalmiddel. Verder mag er enkel schone kleding mee én een GoPro om het avontuur vast te leggen.

The Flying Dutchies
Kirsten: ‘Een vriendin die ook aan Avans studeert, werkt bij RedBull en tipte mij over dit avontuur. Het lijkt ons echt té gek om mee te doen. Wij zijn alle drie avontuurlijk en houden van reizen.’ De meiden hebben het team The Flying Dutchies genoemd. ‘Omdat we Nederlands zijn én omdat je vleugels krijgt van RedBull.’

De student roept iedereen van Avans op om op haar team te stemmen. ‘Doe eens iets leuks voor je medestudent! Wij willen echt heel graag op deze té gekke backpackchallenge.’

Stemmen kan via deze link.

Marketeers worden steeds slimmer, zo blijkt maar weer

2016-02-18 22:07:54