Ook ABC-student Joost wil graag Europa door met Red Bull

Kirsten Geurts is niet de enige Avansstudent die graag de Red Bull-challenge aangaat. Ook Joost Vermeer, eerstejaarsstudent Advanced Business Creation in Den Bosch, wil een week door Europa trekken zónder geld maar met blikjes Red Bull.

Samen met zijn jeugdvrienden Victor en Jaap is de Avansstudent druk bezig zoveel mogelijk stemmen binnen te halen. En dat proberen ze naar eigen zeggen ‘met een nóg leuker filmpje’.

Joost: ‘We hebben het vaak gehad over een vakantie waarbij we al liftend door Europa zouden trekken, maar dat is er nog niet van gekomen. Dus toen we over deze uitdaging hoorden, wisten we meteen dat we mee wilden doen!’

Challenge
Tijdens de Can You Make It-challenge van Red Bull krijgen 165 studententeams van over de hele wereld zeven dagen de tijd om door Europa te reizen met alleen Red Bull als betaalmiddel. Verder mag er enkel schone kleding mee én een GoPro om het avontuur vast te leggen.

Stemmen voor het team van Joost kan hier.