Studenten carnavallen live op Baronie TV

Baronie tv max

Altijd al een keer willen schitteren op tv? Op 5 februari nodigt carnavalstvzender Baronie TV studenten uit om mee te carnavallen tijdens een live-uitzending.

Baronie TV is een zender die alleen uitzendt tijdens carnaval. Vanaf vrijdagochtend tot aan dinsdagavond komen alle carnavalsknallers voorbij. In samenwerking met studenten- en studieverenigingen WeFi, Comm.On, SV Socialize, Midas, Merlijn en SV Oase organiseert de tv-zender nu een speciaal carnavalsfeest voor studenten

Let op: ouders!
Op vrijdagavond 5 februari kunnen studenten vanaf 16.00 uur verzamelen bij de studio van Baronie TV aan het Monseigneur Nolensplein 1 in Breda. Dan is er tijd om alvast in te drinken voordat het carnavalsfeest om 18.30 losbarst op tv. Tot 20.00 uur kun je helemaal los gaan, maar let wel op dat je ouders mee kunnen kijken. Na afloop van de uitzending gaan alle verenigingen samen de stad in.

Gratis

Het leukste? De avond is helemaal gratis. Meld je aan via Facebook of stuur een mailtje naar je studievereniging.

Geen zin om mee te feesten maar wil je wel kijken hoe je medestudenten los gaan? Baronie TV is te ontvangen op KPN kanaal 37, BredaNU, Ros TV Zundert en via de livestream van baronie.tv.