Zijingang Hogeschoollaan dicht om veiligheidsredenen

Snel door de zijingang richting de noodlokalen? Dat zit er even niet in. Vanwege de veiligheid van studenten en medewerkers is deze in- uitgang aan de Hogeschoollaan tijdelijk gesloten.

Avans is bij de ingang naast de fietsenstalling en tegenover de noodlokalen bezig met werkzaamheden aan de afvoeren, hemelwaterafvoeren en molgoten. Om de veiligheid van studenten en personeel te waarborgen, is de hele ingang afgesloten met hekken.

Waterballet voorkomen
Met het afsluiten hoopt Avans ook een tweede waterballet te voorkomen. Eerder deze week veroorzaakte de werkzaamheden lekkage in de kelder. Hierdoor kan het Stiltegebied in HGS08 tijdelijk niet gebruikt worden.

Wie toch de behoefte voelt om zich even terug te trekken of om te mediteren/bidden kan deze week hier terecht:

Woensdag 17 februari HD304 van 12.15-14.35 uur
Donderdag 18 februari HN104 van 12.15-13.45 uur
Vrijdag 19 februari HD304 van 12.15-14.35 uur

Avans hoopt dat de werkzaamheden eind februari klaar zijn.