Amsterdamse studentenkamer te klein voor Noorse miljardair

De twintigjarige Katharina Andresen uit Noorwegen is de op een na jongste miljardair ter wereld. En dan is het even wennen als je moet wonen in een studentenkamer van 20m2. Op Instagram noemde de Noorse haar kamer een ‘small shitty dorm’.

Toen Katharina vorig jaar ging studeren aan het Amsterdamse University College schrok ze wel even, aldus RTL Nieuws. De studenten van die universiteit moeten verplicht op de campus wonen, in een relatief kleine studentenkamer. ‘Gelukkig’ viel er met wat hulp van haar moeder nog iets van te maken.

Aandelen
Katharina en haar zusje Alexandra zijn de twee jongste miljardairs ter wereld. De zusjes Andresen hebben beiden 42 procent van de aandelen van hun vaders tabaksbedrijf in handen.

Creatieve miljardair

Als echte miljardair laat je die kamer toch gewoon leeg staan en ga je lekker aan de Amsterdamse grachtengordel wonen?

2016-03-05 19:46:15