Met hoeveel studenten deel jij het liefst je douche?

Blijven meer studenten de komende jaren thuis wonen? Of willen ze het liefst een riante kamer in het centrum van de stad waar ze studeren. Via het landelijk onderzoek ‘Wonen als student’ hopen studentenhuisvesters zicht te krijgen op de situatie nu en in de toekomst.

Kences, de brancheorganisatie voor studentenhuisvesting, onderzoekt voor de tweede keer de huidige woonsituatie van studenten en de wenselijke woonsituatie. Naast dat je bijvoorbeeld aan kunt geven in welk stadsdeel je nu op kamers zit en met hoeveel personen je een douche deelt, kun je ook aangeven waar je eigenlijk zou willen wonen.

Ook voor thuiswoners
Het onderzoek is bedoeld voor alle studenten in het hoger onderwijs, dus ook voor thuiswoners. Onder de deelnemers wordt onder meer een iPad verloot.

Douchen

Kijk jij snapt m W*M

2016-03-16 15:44:27

W*M

zoveel mogenlijk als t maar vrouwen zijn en ze goed weten hoe ze men rug moetten wassen.

2016-03-16 15:29:13