Oproep: Lector zoekt studenten voor onderzoek

Lector Ton van Kollenburg, verbonden aan het lectoraat Improving Business, zoekt zes studenten die een onderzoek in de regio Oss mee willen opzetten en uitvoeren.

Het onderzoek draait om de ontwikkelingen en de omgevingssituatie waar MKB-organisaties mee te maken hebben en de kennisbehoefte die daaruit naar voren komt.

‘Deelnemende studenten krijgen via workshops vanuit mijn lectoraat ondersteuning bij het opzetten en uitvoeren van dit onderzoek. Gezien de verwachte belasting van 56 uur kunnen zij met twee studiepunten worden beloond. Eventuele andere manieren van beloning zijn ook mogelijk,’ aldus Van Kollenburg.

Interesse?
Studenten van alle opleidingen zijn welkom te reageren, wel wordt affiniteit met onderzoek doen naar organisaties gevraagd. Geïnteresseerden kunnen contact opnemen met de lector via ajc.vankollenburg@avans.nl. Aanmelden kan tot 15 april.