Studenten krijgen les in toiletbezoek

toiletbezoek_maxJe kent het wel: je stapt op school een toilethokje binnen en vanuit de pot glimmen bruine remsporen je tegemoet. Op de Engelse Sheffield University zijn ze de smerige wc’s beu. Studenten krijgen daarom les in toiletbezoek.

De studenten van de Sheffield University horen dan wel tot de slimste van het land, op het toilet maken ze er een bende van. Dat schrijft The Sun. Nadat de schoonmakers hadden geklaagd, heeft de universiteit bordjes opgehangen met daarop aanwijzingen voor het toiletbezoek. Niet op de bril staan bijvoorbeeld, toiletpapier in de pot gooien en doortrekken.

Hilariteit
De bordjes zijn vooral bedoeld voor buitenlandse studenten, vertelt een bron tegen The Sun. Die hebben soms wat andere gewoontes. Staan op de bril is bij Aziaten heel gebruikelijk. Op Facebook zorgden de aanwijzingen voor veel hilariteit. Studenten dachten dat het een grap was.

Michael

Overdag tussen 10:00 en 15:00 kunnen de wc's in Xplora op de Hogeschoollaan soms ontzettend smerig zijn. Daar mag wel wat vaker schoongemaakt worden tussen die tijdstippen.

2016-03-22 23:44:37