Maaltijdbox voor studenten met een kater

Na onder meer Hello Fresh de Allerhande maaltijdbox is er nu de Brakke Box: een maaltijdbox voor studenten met een kater. Bedacht door twee Groningse studenten.

Studenten Mats Zwerink en Tim Wielinga putten voor hun bedrijfje uit eigen ervaring. Tim en Mats liepen een tijdje terug samen door de stad, de een had een kater en de ander niet, vertelde Wielinga aan RTL Z. Ze overlegden wat ze gingen eten en diegene die nuchter was kwam tot de conclusie dat het mooi zou zijn als je niet de deur uit zou hoeven voor eten. Het idee voor de Brakke Box was geboren.

8 euro per box
In de Brakke Box zit onder meer detox-thee, espresso, eieren met brood, soep en uiteraard pijnstillers. De box kost 8 euro en wordt op vrijdag, zaterdag en zondag door de bedenkers bezorgd.
Het eerste weekend verkochten ze er al 25. Over uitbreiding naar andere studentensteden wordt nagedacht.

Sarah

@Bob Dan hebben de bezorgers zelf een kater en kunnen ze niet bezorgen.

2016-04-18 17:53:28

Bob

waarom geen leveringen op maandag?

2016-04-18 11:00:49