Avansstudenten winnen Battle of the DJ’s Breda

battle of the dj breda winnaar 2016 - maxTibor de Kroon en Jeffrey van den Wildenberg, tweedejaarsstudenten Communicatie in Breda, hebben met hun dj-collectief Boevenbende de HBO Intro Battle of the DJ’s in Breda gewonnen. Zij staan op 8 september op het HBO Intro Festival.

Het was een spannende strijd afgelopen donderdag in Proost tussen de verschillende dj’s, maar de mix van stijlen zoals urban, hardstyle en moombathon die Boevenbende draaide was volgens de jury toch echt de beste.

Enige Avansstudent
Tibor en Jeffrey gaan al jaren als bezoeker naar het HBO Intro Festival. Nu staan ze als enige Avansstudenten zelf op het podium. Zowel bij de Battle of the Bands in Breda als bij de Battles in Den Bosch grepen de deelnemende Avansstudenten naast de prijzen.