Win fotoapparatuur met wedstrijd van het Avans Ondernemerscentrum

Ondernemerschap wordt steeds belangrijker bij Avans. Het Avans Ondernemerscentrum (AOC) koppelt de vraag van ondernemers aan de expertise van studenten en docenten. Om het AOC nog beter op de kaart te zetten, organiseren ze nu een fotowedstrijd voor studenten en medewerkers.

De opdracht is simpel: maak een foto die het thema Avans en ondernemerschap verbeeldt en stuur de foto vóór 10 juni naar fotocompetitie.AOC@avans.nl. De invulling van het thema staat volledig vrij. Wel moet de foto aansluiten bij de overige fotografie van Avans, waarin het draait om echte mensen en echte situaties.

Prijzen!
De winnaar ontvangt een cadeaubon voor fotoapparatuur ter waarde van € 250. De tweede prijs is een cadeaubon voor een fotoworkshop ter waarde van € 100. De derde prijs is een museumkaart ter waarde van € 60. Verder worden de foto’s gebruikt als aankleding van de AOC-locaties in Breda en Den Bosch. Ook komt er misschien een expositie.

De uitslag wordt bekend gemaakt in de week van 20 juni. Kijk op iAvans voor meer informatie.