Unicef Studententeam Breda zoekt nieuwe voorzitter

unicef_studententeam_max
Drie jaar geleden zette Arlon den Teuling, vierdejaarsstudent Commerciële Economie in Breda, het Unicef Studententeam op in zijn studiestad. Nu vindt hij het tijd om het stokje over te dragen. Het team is op zoek naar een nieuwe voorzitter.

Het Unicef Studententeam Breda, dat inmiddels zo’n twintig leden heeft, wil bewustzijn creëren en geld ophalen voor Unicef. Hoe ze dat doen, mogen ze grotendeels zelf beslissen. De activiteiten die het team organiseert, voor en door studenten, zijn altijd betaalbaar en toegankelijk. Zo is er op 21 juni een pubquiz met het thema vakantie.

Overdragen
Omdat het team goed draait, wil Arlon zijn voorzitterschap overdragen. Hij is inmiddels ook jongerenvertegenwoordiger bij Unicef en fungeert hij daarmee als een soort coach van de studententeams. Dat maakt het voor hem een lastige dubbelrol.

De nieuwe voorzitter vormt samen met een coördinator evenementen, een coördinator communicatie en een secretaris het bestuur. De voorzitter is per week zo’n vijf uur met het Unicef Studententeam bezig en moet onder andere de continuïteit van het team waarborgen, een actieve, vooruitstrevende en kritische leider zijn en de financiën bewaken.

Eisen
Overige functie-eisen zijn: minimaal één jaar beschikbaar voor de functie, beschikbaar op een vaste dag in de week, affiniteit met Unicef, heel veel motivatie en enthousiasme.