Brutale ontvoering blijkt Bredase studentengrap

OntvoeringStudentengrap[FlickrNickNormal]-maxIn Breda probeerden twee mannen met bivakmutsen iemand uit een auto te slepen. Een voorbijganger belde de politie, die meteen uitrukte en de omgeving afzette. Maar het bleek een studentengrap.

Met hun actie wilden studenten van hogeschool NHTV Breda het gebruik van de fiets promoten, meldt BN De Stem. De wijkagent heeft een ‘hartig woordje gesproken’ met studenten, directeur en een docent van de hogeschool.

Excuses
‘NHTV biedt haar excuses aan’, twittert de hogeschool dan ook, ‘aan iedereen die vandaag door de ondoordachte studentenactie in het centrum van Breda geschrokken is. Het spreekt voor zich dat we er alles aan gaan doen om dit in de toekomst te voorkomen.’