Diploma’s en geldprijzen uitgedeeld bij AHB

AHBAfstudeerprijsJanne-maxDe Bossche Academie voor HRM en Bedrijfskunde (AHB) heeft vrijdag haar tweede afstudeerprijs uitgereikt. Janne van Diessen, net-afgestudeerd in Human Resource Management, mocht de geldprijs van 1000 euro in ontvangst nemen.

Janne onderzocht het multidisciplinair samenwerken van advocaten en fiscalisten bij advocatenkantoor Banning in Den Bosch. Voor haar afstuderen behaalde ze een 8,2. Naast Janne werden ook mede-studenten Annemarie van Beurden en Vera Schellekens genomineerd.

De jury, bestaande uit de directie van AHB, koos echter unaniem voor het afstudeerwerk van Janne. ‘Haar scriptie stak er bovenuit omdat deze van absolute toegevoegde waarde is voor de opdrachtgever. Ook is de student in staat gebleken complexe problemen te doorgronden.’

Bedrijfskunde MER
Dinsdag ontvingen Arif Ural en Dries van der Lof, net-afgestudeerd aan de opleiding Bedrijfskunde MER, al een afstudeerprijs voor hun onderzoek ‘Een game changer in de woonbranche?’. Zij werden beloond met elk 500 euro en een 9 voor hun onderzoek. De jury roemde hun kritische houding en noemde hun scriptie het meest innovatief.