Thomas Huster wint Paul van ’t Hullenaar Prijs 2016

DSC_3263-2
Tijdens de diploma-uitreiking van Communication & Multimedia Design (CMD) is vrijdag de Paul van ’t Hullenaar Prijs voor de derde keer uitgereikt. Deze prijs is voor de student die zich het meest onderscheidt van andere CMD-ers. Thomas Huster mocht hem in ontvangst nemen.

De jury, bestaande uit ACUE interim-directeur Marianne Nobels, docenten Ria van Ooijen en Wander Eikelboom, student Sam van Vugt en voorzitter Paul van ’t Hullenaar, schrijft in haar rapport: ‘Thomas Huster is een echte CMD family member die niet alleen zeer kundig en motiverend, maar vooral met veel oprechtheid, enthousiasme en vrolijkheid zowel studenten als docenten helpt met allerlei technische vragen.

Populaire assistent
Zijn bijdrage als student assistent in het blok interactive installation heeft hem tot meest populaire assistent op CMD gemaakt. Zijn onvermoeibare inzet en bijdrage aan Famous Deaths klopt in het hart van deze succesvolle installatie. Docenten zien Thomas als een student/collega waarmee het buitengewoon prettig samenwerken is tot in de late uurtjes!’

De Paul van ’t Hullenaarprijs is vernoemd naar een gepensioneerde docent. Van’t Hullenaar wordt door veel mensen gezien als de geestelijk vader van de opleiding Communication & Multimedia Design.