De 7 beste (of slechtste) versiertrucs van studentenvereniging Virgo

Virgo 1920
De gymzaal van sportlocatie BRESS in Breda is verlaten, met hier en daar een enkel lid van studentenvereniging Virgo, dat een glas bier wegtikt voor het ontbijt. De lucht van zweetvoeten, alcohol en slaap wijst erop dat het hier de afgelopen nachten niet rustig is geweest.

Ieder jaar bezet Virgo de sporthal met eerstejaarsstudenten van de Academie voor Engineering & ICT, de Academie voor de Technologie, Gezondheid en Milieu en de opleiding Integrale Veiligheid van de Academie voor Veiligheid en Bestuur. De studenten gaan er iedere dag op uit om Breda te leren kennen en vieren ’s avonds feest en overnachten bij BRESS.

Virgo 1920
Na vier lange dagen is het voor de begeleiders ook zwaar en in plaats van hun intro-avonturen te delen met Punt, gaven ze ons de zeven beste (of slechtste) versiertrucs.

1. “Als jij een vis zou zijn, dan was jij een lekkerbekje.”
2. “Zie je dit litteken? Weet je hoe dat komt? Omdat ik zo hard voor je gevallen ben.”
3. “Ik ben deze week al drie keer verliefd geworden.” “Op wie?” “Al drie keer op jou.”
4. “Is het nou zo heet hier binnen of ben jij dat?”
5. “Mijn hobby is puzzelen en jij bent het laatste stukje dat ik zocht”
6. “Mag ik twee bier, een cola, en jouw telefoonnummer?”
7. “Heet jij soms Google? want je hebt alles wat ik zoek”