Oproep: lector zoekt studenten voor onderzoek bedrijven Oss

lectorTonKollenbergimprovingbusiness-1920
Lector Ton van Kollenburg , verbonden aan het lectoraat Improving Business, zoekt enthousiaste studenten die dit studiejaar in de regio Oss onderzoek willen doen naar de ontwikkelingen en omgevingssituatie zoals een makelaar, een restaurant en een autodealer.

Vorig studiejaar vond het project voor het eerst plaats. Dit studiejaar wil Van Kollenberg het onderzoek verder voort zetten. Zodoende is het lectoraat opzoek naar een nieuwe groep geïnteresseerde studenten. Tijdens het onderzoek wordt er gekeken naar meerdere factoren die van invloed zijn op ondernemingen in de regio en de kennisbehoefte die daaruit voort komt.

Vaardigheden ontwikkelen
Van Kollenberg: “Je bent ongeveer vijftig uur bezig en er worden workshops gegeven waarbij je onderzoeks- en acquisitievaardigheden verder ontwikkelt onder begeleiding van het lectoraat en een onderzoekdocent.” Naast de begeleiding zullen er ook workshops worden gegeven.

Vrije studiepunten
Het onderzoek zal rond het najaar plaatsvinden. Van Kollenburg: “Vanuit jouw opleiding kun je hiervoor met (vrije) studiepunten worden beloond. Andere manieren van beloning zijn mogelijk in overleg.”

Interesse?
Wil je meedoen of wil je meer informatie, stuur dan vóór 15 september een mail naar lector Ton van Kollenburg (ajc.vankollenburg@avans.nl) of kenniskringlid Minou Schreuder (mn.schreuder-roijmans@avans.nl).