20.000 studenten los op HBO Intro Festival Breda

hbointro_breda_2016_1-1920

De Bredase binnenstad barstte gisteravond uit z’n voegen. Naar schatting 20.000 studenten bezochten het HBO Intro Festival. Daar werden ze getrakteerd op muziek van Boevenbende, The Partysquad, dj Suyano en ook Hardwell kon het weer niet laten om even achter de draaitafel te kruipen.

hbointro_breda_2016_2-1920

Het HBO Intro Festival begon ’s middags met een grote stoelendans voor het goede doel: Serious Request. Aan het einde van het jaar staat het Glazen Huis van 3FM op de Grote Markt in Breda. Op andere plekken in de binnenstad konden studenten meedoen aan sportieve activiteiten.

hbointro_breda_2016_3-1920

Aandacht voor soa’s
Op de Grote Markt vroeg de GGD aandacht voor soa’s, deelde Haribo snoep uit en overal kwam je jongerenvertegenwoordigers van politieke partijen tegen. Op het Kerkplein konden studenten bij Punt op de foto.

hbointro_breda_2016_4-1920

Schuifelen door de mensenmassa
Door het mooie weer was het al snel gezellig druk bij de verschillende podia. Om een uur of negen was er echter al geen doorkomen meer aan op de Grote Markt. Dat dj Suyano daar op dat moment stond te draaien, had daar vast mee te maken. Maar ook op de Havermarkt kon je alleen schuifelend door de mensenmassa heen.